Moda w profesjonalnym wykonaniu – najlepsze showroomy w Warszawie

W kwestii mody nie tylko ubrania mają wiele do powiedzenia. Również i samochody, kosmetyki i inne produkty mają swoje lepsze i gorsze dni, dlatego też gigantyczne koncerny wykorzystują jak mogą wszelkie gwiazdy i celebrytów tworząc swoisty fashion PR wokół swojego produktu. Doskonałym pomysłem na fashion marketing jest ofiarowanie celebrytkom, które niedawno urodziły dzieci, markowych wózków przez renomowane firmy.

modaGdy taka celebrytka spaceruje ze swoim dzieckiem po mieście, tworzy idealną reklamę dla firmy sprzedającej te ekskluzywne wózki, których cena, jak podają tabloidy, to niejednokrotnie kilka tysięcy złotych. Artykuły niemowlęce to prawdziwa żyła złota, gdyż żadna matka nie chce oszczędzać na dobru swojego dziecka, i stara się kupować mu produkty najlepszej jakości, wzorując się przy tym na bogatych matkach idealnych, na jakie kreują się znane osoby ze świata mediów. Często celebryci chwalą się na portalach społecznościowych swoimi nowoczesnymi, eleganckimi samochodami, wartymi często kilkaset tysięcy złotych. Choć niewątpliwie gwiazdy te stać, by sobie kupić takie auto za gotówkę, często zastanawiamy się, dlaczego jeżdżą akurat takim autem, zamiast jednym z tych uznawanych za luksusowe, prestiżowe. Okazuje się bowiem, że te wszystkie firmy sprzedające samochody użytkowe wysokiej klasy, lecz nie z najwyższej półki, daja je znanym osobom za darmo, w ramach umowy zobowiązują je tylko do pojawiania się w tym aucie na mieście, dawania się fotografować paparazzim. Dzięki temu gwiazdy mogą praktycznie co roku, czy raz na kilka miesięcy zmieniać auto nie płacąc nic za jego kupno. Często dzięki opublikowaniu jednego zdjęcia na portalu społecznościowym, w którym zaprezentuje się na przykład kapelusz znanej marki z widocznym logo, sprzedaż tego kapelusza drastycznie wzrasta. Jest to zabieg celowy – gwiazda zobowiązuje się tylko do opublikowania swojego zdjęcia w tym kapeluszu, i otrzymuje za to pieniądze – podobną zasadą kieruje się show room. Wszystko to jest przewidziane przez ekspertów od marketingu i świata mody.